joi, 21 aprilie 2011

Bancuri de Pasti





A doua zi de PastiStalin vine la birou. Nici nu intra bine pe usa ca primul subordonat il intampina respectuos:
- Hristos a inviat, tovarase Stalin!
Stalin zambeste, da din cap si trece mai departe. Nu trec doua minute si apare alt subordonat:
Hristos a inviat, tovarase Stalin!
- Stiu, stiu, am fost deja informat!



Daca unul dintre picioarele tale ar fi Pastele si celalalt ar fi Craciunul m-ai lasa sa te vizitez intre sarbatori?


Sotul si sotia pleaca intr-o vacanta la Ierusalim. Sotia are un accident si moare.
Ghidul, fiind amabil, ii explica sotului posibilitatile pentru inmormantarea sotiei :
- V-ar costa 5000 de dolari sa o trimiteti acasa cu vaporul sau o puteti inmormanta aici pentru 150 de dolari.
- Cred ca o sa aleg prima varianta, raspunde sotul.
- De ce, doar puteti sa-i faceti o ceremonie frumoasa aici si este mai ieftin!
- Acesta este locul unde un om a murit, l-au ingropat si dupa trei zile a inviat! Nu vreau sa risc.



Doi politisti se întîlnesc:
- Ma, se apropie Pastele, ti-am cumparat un ou Kinder.
Se întîlnesc si a doua zi:
- Ce zici, ti-a placut oul?
- Ciocolata era excelenta, dar capsula am înghitit-o cam greu





Un comentariu:

Ryanna Pop spunea...

vrei să-ţi pui lumea creştină în cap?..în general religia este o temă de care personal mă feresc să comentez..nu am să înţeleg niciodată dualismul prostesc al multora ce azi te scuipă şi mâine te ling, cum se spune,valabil şi pentru divinitatea ce se sărbătoreşte de două ori în an...cei mai mari evlavioşi pe faţă sunt cei mai mari ticăloşi ..pe dos..am multe de spus la acest capitol dar mai bine tac..pentru că nu ai să vezi un om precum personajul biblic legendar Diogene,să vorbească de Hristos şi să îşi lase averea preferând să locuiască într-un butoi..acum fac cruci şi poartă cruci de aur cei ce cred că un simplu "doamne iartă-mă"îi şi ajută în meschinăria lor frivolă...am râs la început de bancurile bine alese,dar la pasajul cu "paştele mă-ti"chiar m-am întristat:(...