duminică, 12 iunie 2011

Urla tineretea-n mine

au au.....si nu stiu ce sa fac cu ea.....cu urletul asta.
Tocmai am realizat (adica m-am gandit sa scriu despre asta), ca la noi in tara gasesti supermarketul deschis sau chioscul din fata blocului, la orice ora din zi si mai ales din noapte, pentru urgente. Spre exemplu: un vin, o ciocolata, o napolitana, un raffaello daca vrei sa impresionezi iubita...
Aici sunt constransa la grisine cu muraturi expirate!!! fiindca dupa 8 seara nu gasesc decat inghetata si...mare!! Care nu sunt deloc rele, insa cand urla tineretea dupa un mic sau un cremsnit sau o shaorma...tre sa-mi pun pofta-n cui, si doareeeeeeeeeeee

PS: fara legatura postarea asta ma duce la "anii mei si tineretea"- eu pun pariu ca o sa mi-o amintesc in functie de cofetariile si restaurantele pe care le-am colindat:))))

Niciun comentariu: