luni, 28 februarie 2011

Femei, femei...



Arheologul este sotul perfect, pentru ca pe masura ce femeia imbatraneste, el devine mai interesat de ea. 
Agatha Christie


Intuitia feminina este rezultatul a milioane de ani in care femeile nu au gandit
Rupert Hughes 


Chiar daca barbatii ar putea sa inteleaga femeile, tot nu le-ar veni sa creada. 
AW Brown


Initial a fost o lume a barbatilor. Apoi, a aparut Eva.
Richard Armour


Un misogin este un barbat care uraste femeile la fel de mult pe cat se urasc ele intre ele. 
HL Mencken


O femeie care iti spune varsta reala este fie prea tanara pentru a avea ceva de pierdut, fie prea batrana pentru a avea ceva de castigat din asta. 
Proverb chinezesc


Mai degraba as putea sa impac intreaga Europa, decat doua femei.
Ludovic al XIV-lea


Atata timp cat o femeie poate sa arate cu 10 ani mai tanara decat fiica ei, ea este perfect multumita. 
Oscar Wilde


In spatele oricarui barbat de succes, se afla o femeie, iar in spatele ei se afla sotia barbatului. 
Groucho Marx 


Nu am mai vorbit cu nevasta mea de ani de zile. Nu am vrut sa o intrerup.
Rodney Dangerfield


Am avut ghinion in ambele casnicii. Prima nevasta m-a parasit iar a doua nu m-a parasit. 
Patrick Murray


Unul dintre cele mai dificile lucruri este sa convingi o femeie ca pana si chilipirurile costa. 
Edgar Watson Howe 


Nevasta mea este un obiect sexual. De fiecare data cand cer sex, ea obiecteaza.
Les Dawson 


Un psihiatru este o persoana care iti pune multe intrebari contra cost, intrebari pe care nevasta le pune pe gratis. 
Joey Adams 


O femeie stie ca poarta rochia potrivita atunci cand barbatul ei vrea sa i-o dea jos.
Robert Paul 


O fata m-a sunat ieri si mi-a zis sa vin pe la ea pentru ca nu e nimeni acasa. M-am dus pe la ea. Nimeni nu era acasa.
Rodney Dangerfield 


Oricat de frumoasa si de dulce ar fi o femeie, exista cel putin un barbat pe lumea asta care s-a saturat de ea. 
Anonim


Cele mai multe femei isi propun sa schimbe un barbat, dar in momentul in care il schimba, nu-l mai plac.
Marlene Dietrich 


Femeile ne-au facut sa pierdem Raiul, dar il regasim de multe ori in bratele lor.
De Finod 


Daca iubirea este raspunsul, puteti sa repetati intrebarea? 
Lily Tomlin
 

Niciun comentariu: