joi, 7 iulie 2011

pauza de ras

Cum sa te lasi de fumat ?!
În fine, am reuşit să mă las de fumat. Imaginează-ţi, în ultima vreme, cum aprindeam ţigara, cum începea să-mi curgă sânge din nas!
- Nu e nevoie să-mi imaginez. Să ştii că şi nevastă-mea e o femeie extrem de dură.

De placere
Profitînd de înghesuială, în autobuz, un tip o pipăie insistent pe femeia din faţa lui. Aceasta întoarce capul şi-i spune enervată:
- Domnule, te rog…
- Nu-i cazul să mă rugaţi, o fac cu plăcere…

La cafenea
Un ins intra intr-o cafenea.
- Buna ziua. Aveti zat?
- Da.
- Dati-mi, va rog un kilogram.
I se cantareste si i se da punga cu zat.
- Mai puteti sa-mi vindeti doua kilograme de zat?
- Da.
- Cantariti-mi-le.
I se cantaresc, omul plateste.
- Mai puteti sa-mi vindeti inca zat?
- Nu mai avem, cu parere de rau.
- Bun, atunci, faceti-mi si mie o cafea.


Zvon
I : Ce Este un Barbat Tanar,Frumos ,Iteligent si cu Bani?
R: Un Zvon

Cand faci dragoste ?!?
Doi tipi vorbesc despre neveste:
- Tu cand faci dragoste cu soţia?
- Vin de la munca, facem dragoste, cinam, apoi ma odihnesc.
- Eu dimineaţa la 5.
- De ce asa devreme? Esti nebun?
- Nu,dar vreau sa fiu primul!

Niciun comentariu: