duminică, 31 iulie 2011

Sa radem...ca-i inca gratis!

În sala de operaţie, chirurgul striga la  asistent: 
-Anestezie  !!!
 
-De-a noastră, sau de import?
 
-De import!
 
-De import s-a terminat....
 
-Atunci, de-a noastră !!!
 
-Nani, nani...




- Doamnă, la ce vă trebuie arsenicul? 
- Vreau  să-l omor pe soţul meu!
 
- Doamnă, nu pot să vă vînd arsenic pentru acest motiv, îmi pare rău,
 spune farmacistul. 
Atunci doamna scotoceşte zgomotos  în poşetă şi scoate o fotografie cu soţul ei care făcea dragoste cu soţia farmacistului.
 
Acesta se uită la fotografie şi spune:
 
- Ah, scuzaţi-mă, n-am ştiut că aveţi reţetă....


Ultimul tip de salut atunci cind vorbesti la mobil: "Buna seara tie si ascultatorilor nostri"

O profesoara de franceza isi intreaba elevii: −  Care e diferenta intre "Madame" si "Mademoiselle" La care un baiat din spate: −  "Monsieur"!
 
-De ce v-ati oprit la 3 copii? -Am auzit ca fiecare al 4-lea copil nascut e chinez...

Un individ a uns cu unt o felie de paine, dupa care a turnat niste dulceata. Din greseala, felia i-a cazut pe covorul cel nou, dar NU a cazut cu fata unsa in jos. Mirat, individul i-a scris lui Murphy sa-l intrebe cum a fost posibil asa ceva. Dupa cateva luni de experimente, Murphy i-a trimis individului concluzia: “Felia a fost unsa gresit!”

Ion si Maria s-au dus la padure sa culeaga floricele. Pentru ca era foarte multa lume acolo, chiar asta au facut.

Un comentariu:

Solidaster spunea...

Haaaaaa,haaaaaaa,glumele sunt tari.