miercuri, 9 martie 2011

Anunturi matrimoniale






Spion sub acoperire - 29 ani, vreau sa cunosc doamna intre 18-30 ani pentru o relatie romantica si de durata. Nu te obosi sa imi scrii, stiu unde locuiesti.
-
Dezechilibrat din punct de vedere financiar - datorez tuturor bani. Daca nu esti unul dintre creditorii mei as vrea sa te intalnesc. Suna-ma tu , ca mie mi-au oprit abonamentul. Stan, C.P.4
Doctor, 35 ani doresc sa cunosc o femeie cu o reala frumusete interioara. Trimiteti radiografia la Dr. Popa, C.P. 67.

Mincinos - Caut femeie frumoasa pentru a ma ajuta sa imi cheltuiesc milionul de dolari pe Coasta de Azur

Barbat, nu fumez, nu beau, nu mananc, nu respir, de fapt, sunt mort. Am nevoie de cineva care sa ma ingroape. C.P. 57

Femeie mare cauta barbat si mai mare - pentru a parea mai mica prin comparatie. 
Trimite fotografie la C.P. 841.



Un comentariu:

Invizibilul spunea...

Il cheama si Popa pe doctor . Superb ! :)))