luni, 7 martie 2011

Inamicul nr 1


 …cantarul. Si criticul meu cel mai perfid.In fiecare zi imi arata acelasi nr de kg, chiar daca eu stiu SIGUR ca am mai slabit!!! Nu ca as fi prea grasa…toata lumea imi spune ca arat bine, dar eu una cand ma uit in oglinda ma sperii si parca imi cad in cap de undeva din tavan, in proportii uriase, toate aripioarele de la KFC mancate luna asta, si da, mai ales acele tarte DELICIOASE…cu ciocolata…cum n-am crezut sa gasesc intr-un fast-food. Dumnezeule, acele tarte CHIAR seamana cu cele italiene…sunt la fel de moi, ciocolata la fel de gustoasa (nu prea multa, nu prea dulce), si sunt muuult mai ieftine decat in Italia!!   Ceea ce-mi aminteste ca, dupa ce iesi din KFC Piata Romana indreptandu-te spre Universitate, vei gasi un loc cu niste baclavale minunate, si tot felul de chestii din astea…just delicious. Care fac plimbarea pe Magheru o adevarata incantare.   Pentru ca acasa, bineinteles, franta de oboseala, nu mai mananc nimic. Mai ales seara. E seara si nu se cade pentru o tanara speranta a postului romanesc… Asezata pe pat, imi masez colaceii de pe stomac. Am citit eu ca e bine, ca asa inlocuiesti gimnastica, abdomenele….daca iti masezi burta mai scapi acolo de o calorie-doua. Plus ca daca o expui la racoare, la frig, mai ajuta la inghetarea si retragerea sunculitelor…a tesuturilor…Of Doamne, apropos de inghetata, mi-am amintit de ultima portie din frigider. Doar o portie mica- minuscula de inghetata cu ciocolata MAGNUM, cumparata ieri in drum spre teatru, si uitata prin geanta(topita) fiindca din pacate nu e voie sa mananci in sala de spectacol….In plus, sunt convinsa ca inghetata e excelenta inainte de culcare ca sa nu visez urat,  impotriva duhurilor rele, a varcolacilor, a vampirilor si alte chestii din astea…    Ce va incruntati asa???Oricum maine expira!

Niciun comentariu: