marți, 22 martie 2011

Calugarite- funny

Doua calugarite au iesit de la manastire ca sa vanda prajituri. 
Una era 
sora Matematica (M)si cealalta sora Logica (L). 
M : Se apropie noaptea si suntem inca departe de manastire. 
L: Sorati-ai dat seama ca ne urmareste un barbat de peste o jumatate de ora
M : Da, ce o vrea de la noi
L: Este logic. Vrea sa ne violeze
M: Oh DoamneCalculez ca daca continuam sa mergem in acest ritmne va ajunge in 15 minute Ce putem face
L: Unicul lucru logic pe care il putem face este sa mergem mai repede !!! 
M : Nu cred sa functioneze asta !!! 
L: Bineinteles ca nu, pentru ca si el a facut ultimul lucru logic pe care-l putea face, a inceput si el sa mearga mai repede !!! 
M : Si acumce vom faceO sa ne ajunga intr-un minut. 
L : Unicul lucru logic pe care il putem face este sa ne separam, d-voastra o luati pe acolo si eu pe aicinu va putea sa ne urmareasca pe amandoua
Atunci
barbatul s-a decis s-o urmareasca pe sora Logica.Sora Matematica a ajuns la manastire preocupatde ceea ce i s-o fi intamplat sorei Logica, dar dupa un timp a sosit si soraLogica. 
M : Sora Logica!!. Multumesc lui D-zeu ca ati ajuns cu bine.Povestiti-mi ce s-a intamplat?. 
L : S-a intamplat ceea ce era logicBarbatul nu putea sa ne urmareasca pe amandoua, asa ca a optat pentru mine
M : Si, ce s-a intamplat dupa aceea
L : Ceea ce era logic. Am inceput sa fug cat mai repede, si el dupa mine, la fel. 
M : Si
L : Din nou ceea ce era logic. M-a ajuns. 
M : Dumnezeule, si d-voastra ce ati facut
L: Am facut ceea ce era logic, mi-am ridicat fusta. 
: Dumnezeule, si omul ce a facut
L : Si el a facut ceea ce era logicsi-a dat jos pantalonii 
M : Oh, nu!. Ce s-a intamplat dupa aceea
L : Pai nu este logic soraO calugarita cu fusta ridicata fuge mult mai repede decat un barbat cu pantalonii in vine !



PERSOANELE CARE AU AVUT GANDURI MURDARE
PRIMESC CA "PEDEAPSA" 20 AVE MARISI 10 TATAL NOSTRU

Niciun comentariu: